Booring

Helluu
Jag har inte skrivit något, inget att skriva, ingen ork och ingen lust heller ^^

Sitter i lägenheten där jag "bor" och ser på tv, Mikaela är out of touch, ute i Aspnäs och vet iiinte när hon kommer tillbaka därifrån. får se om hon kommer innan stan stänger så man hinner med en sväng dit. Sitter iallafall och gör nada, börjar bli lite långtråkigt faktiskt. Vaknade vid halv nio och fick fika serverad i soffan, myys!

Henrik är ute på fest i Kragom hela dagen och det verkar som att alla mina brudar antingen jobbar eller är upptagna på annat håll, känner mig ensam :(

Får se vad Linn och Frida gör ikväll, tror jag fick följa med dem om de skulle ut ikväll, Linn lät lite luddig på det.

Usch vad jag låter tråkig. återkommer när jag är pigg och glad istället!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men du är ju knäpp!!! Klart du fick följa med, det får du alltid :)

2009-03-09 @ 13:53:18
URL: http://uppdraglinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0