Work it baby

Helluu :)
Sitter på jobbet och har precis avslutat min första dag där jag sitter själv i telefonen, igår avslutades utbildningen och ja, känner mig sjukt osäker på vissa saker och visst lär man sig ju fler samtal man tar :)

Idag ska Linn och Henke bjuda på nån  mat, det lär ju bli donken, igen som jag inte borde äta egentligen, borde spara mina pengar men vi får väl se, måste man så måste man, SYND! ;D

Senare ikväll får vi se om jag ska hjälpa Tomas i lägenheten eller om jag ska slöa med de ovannämnda människorna :P

Oskar sitter och pratar för sig själv i båset bredvid, det låter ganska roligt faktiskt ;D

Nu ska jag dra :D Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Frida

I knoooow! :D Så jäkla king!! Men nu är jag lite orolig att det inte ska bli av bara.. Får vänta tills på tisdag och se helt enkelt :p I knoow! Har föreläsning nu tio-tolv sen åker jag till Arvika men vi kanske kan prata nåt i helgen? :) PUSS!

2008-09-05 @ 08:15:35
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Frippi

I knoooow! De måste! Party i helgen eller kanske lite jobb? Har precis kommit in till stan, vi bor ute i stugan. Ska räkna lite trigonometri nu innan jag ska göra lite shopping :D Mohahaaa :D:D

2008-09-06 @ 11:14:17
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0