Upp på bakhjulet!

Hohooo!!
Haft en sjuukt trevlig helg, igen! Vad vore jag utan mina underbara vänner?
I fredags var jag hos Henke med han, Jonas och Viktor, drack öl och softade hela kvällen, vi lyckades faktiskt bli rätt dragna, somnade och vaknade vid tre, efter ett bra tag tog jag styrkan till mig och gick i regnet hem till min babyyyy och sov vidare. När jag vaknade vid elva var Tomas hos Andreas och de skulle fixa med en massa grejer så jag gick hem till Henke och såg på The Kingdom med samma grabbar som jag tidigare nämnt. Sjuuukt bra film!!!!
Efter filmen tog jag en sväng förbi Com Hem och underhöll Johan lite som satt på tv-support och iinte var sugen på att jobba. Btw, det är sjuuukt jobbigt om man råka skriva 199 ist för 299, my bad my bad.. sorry!

Käkade middag med syster, Mathias och Tomas, skulle vara med Tomas hela kvällen hade jag tänkt men då skulle han lägga golv i lägenheten så då bestämde jag mig för att följa med brudarna ut och parta för en gångs skull, det var waay to long agoo! Och jag kan ju verkligen inte säga att jag ångrade mig iallafall, saknat att festa med er som faan gullungar! Och när vi kom ner på krogen skakade vi rumpa som galningar, efter en lång väntetid i kön då alltså. Har inte varit på krogen på vääääldigt länge och verkligen inte dansat och haft så kul!! Underbart! :D

Idag följde jag med Henke, Jonas och Niklas ut till mittsverigebanan och kollade på massa coola bilar och galningar som körde som jag vet inte vad. Blev fan rädd bara av att titta på dem :P
Ante var även där med sin motard och jag fick åka en sväng på banan med honom. Jag sa till honom att om han gick upp på bakhjulet så skulle jag slå ihjäl honom. Tydligen skrämde inte detta honom så tror du/ni inte att han gör det ändå? Shit manhattan!! så jäävla läskigt det var, men sjukt roligt :D

Galen!
Förstår ni varför jag var rädd? :P Bild på Ante tagen från Robin på Riskaka.com


Håller just nu på att färga håret och ska precis gå och tvätta ur färgen, så vi hörs och ss vettja ;D

Shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0