Jens says..

Jaa Jens säger att jag måste börja skriva om lite intressanta grejer, men jag har faktiskt inget intressant att prata om? ;P Jag bloggar bara om vad jag gör och vill folk läsa om det får de göra det, mitt liv är fanimig inte speciellt intressant ;P

Dock så är mitt liv rätt uppochnervänt. Vet inte riktigt vart jag har mig själv och det påverkar mina relationer till de närmaste. Inte bra alls men vad skaj ag göra? Stänga in mig i garderoben och lära känna mig själv igen? Funkar inte.. jag behöver en paus från allt!

Igår åkte jag och Tomas till stugan, softade och såg på film, hade godis, chips och dip uppdukat, åt inte så mycket men trevligt vare iallafall ;D Mamma och pappa kom senare på kvällen också :)

Varit i sundsvall idag, råkade shoppa lite :D Köpte en ny telefon, snygg som bra som fan! jääävligt nöjd ;D;D;D;D Köpte ett linne, en tröja och ett par leggins (?) som ser ut som ett par jeans från vero moda, as coola har på mig dem nu :) Såhär ser min telefon ut, en sony ericsson w902, jag köpte den inte för fullt pris bara så ni vet, jag är inte gjord av pengar?!?!??!?!!?!

bra telefon

Linn har en finne i näsan och Mia har mörkt hår i näsan, bara så ni vet det ^^
Jag vill bara avsluta med ett citat från Jens, håll i hatten: "Gud förlåter inte, för han har aldrig fördömt" Djuuuuuuupt!

Ha en trevlig kväll!
Shibbyy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0