Resumé av helgen

Helluuuu!

Jag känner att jag har blivit ganska duktig på att uppdatera bloggen, men på helgerna har jag fanimig bättre saker för mig ;D

I fredags efter jobbet käkade jag middag med Henke, Totte och Obbe. Sen drog vi hem till Henke och dit kom det massa andra pojkar, vi drack lite och lyssnade på musik, Fight for your right to party tror jag gick på repeat ;P Efter många om och men blev det ingen krog för mig, känns inte som att det var någon förlust ändå :P

Igår var jag med massa pojkar ute i Ramsås och i skogarna där omkring och truckade runt i Pärs jeep, jag sa till Danne att jag trodde jag skulle dö, han svarade aa och flinade med hela ansiktet, tror inte riktigt han kopplade vad jag sa förrän efter han svarat, jag blev iallafall inte mycket lugnare av hans svar ;P Efter skogsåkningen såg vi på Tropical thunder hella hos Danne, förjävla rolig film faktiskt, bra komedi ;D

På kvällen blev det china takeout med Linn, vi gick och våldgästade Johan som satt hemma alldeles ensam, sen gick vi vidare till Norra kyrko 13 där Niclas hade fest, väldigt trevlig stämning och som Linn och jag ville ha det var det mest killar, roligare förfester får man ju leta länge efter, festa med killar är det enda rätta. Men är man en pojkflicka så är man, och det trivs jag med :D

Efter förfesten blev det direkt efterfest med pizza och sen sovning, typ två min efter att jag tagit två tuggor av pizzan, trött som ett as var jag men då hade jag ju desto mer pizza att äta när ja vaknade imorse :P

 Idag har jag slappat och tagit det lugnt, såg på film med henke, eller vi skulle se film men då kom Linn med sin hårtork och störde ;D Blev iallafall en sväng till Birsta med de två ovannämnada och Obbe. Sen bjöd jag på finmiddag uppe på stenhammaren. Jag hade förberett en Älgstek och till den blev det potatisgratäng och kantarellsås, myycket uppskattad blev den :D Och det bästa av allt, jag har matlåda imorn!! ;D;D Henke B, Niclas, Linn och Elin var alla mätta och belåtna, kände att jag behövde laga lite riktig finmat, och idag var en bra dag till detta då päronen är i Stockholm så jag hade huset för mig själv, bättre att använda deras kök till det än att laga mat i den här lilla ettan :P

Nu ska jag inte skriva mer, måste sova, höres nog imorn :)

Shibbyy!!


Im here for the hard times
The straight to your heart times
Whenever it aint easy
You can stand up against me
And maybe rely on me

Kommentarer
Postat av: bordsgrannen

pax att smaka matlådan!!

2008-11-30 @ 22:55:23
Postat av: Elin

jaja, de var ju inte du som gjorde köttet! grrr!

2008-12-01 @ 10:35:24
URL: http://elinsvanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0