Fridag imorn!

Wohoo! Martin jag och Johan sitter och firar att vi har fridag imorn, genom att dricka lite vin och spela guitar hero, machokillen Johan dricker öl, och Martin, ja han dricker öl och bacardi breezer, iskall! Götta, men lite kvinnlig dryck va? ;D

Käkade på tre kronor idag, jag tyckte att vi skulle laga mat, men iinte då, fett skulle det vara, Johan bjöd för att övertala mig, min plånbok tål inte att äta ute varje dag, även om jag jobbar. Det är dyrt att jobba tillsammans med Johan och Martin, speciellt när man inte får rikskuponger.. Johan får fixa detdär snart?! ;P

Du Martinsson, vi leder över er, iallafall fram tills imorn, då får vi se, vinner vi utmaningen leder vi fortfarande, och gör vi inte det, då vill jag inte prata med dig mer ;P

Nu ska jag lira gura, byyyyyyyyyyye!

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gaah!! Ska ta och ringa något i helgen tror jag!! :)

2008-11-13 @ 07:53:40
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0