Finbesök idag ;P

Helluuu, hur leker livet?

Igår kväll var jag var på jobbet oroväckande länge, en hel timme efter arbetstidens slut?! Men Robin skulle komma och visa några jackor, som tyvärr var för stora och jag stannade kvar här och väntade för att Linn också ville se, fasen att de var så stora, även xs var sjukt stor :/ Anyway så kom även systeryster förbi med en herrans massa baguetter till mina kära medarbetare, väldigt uppskattade blev de idag när teamet kom på jobbet ;P

Åkte sedan hem med Elin, hämtade skivan till Call of duty, fyfan vad länge sedan jag spelade, typ i maj, men ack så roligt det är!! Älskar krigsspel när man får springa runt och panga på folk, för att låta lite barnslig, men ändå inte allt för mordisk ;D;D
Såg sedan på House med Pär och drack te, konstig eftersmak fick jag av det men det var gott ändå, gillar min lilla lägenhet ;P

Idag fick vi besök från canal+, bland annat så var Björn Oldeen och Nora Strandberg här, snackade lite om vad de jobbade med osv. Verkar som att de har riktigt trevliga jobb, synd att jag inte är så vidare värst sportintresserad bara, gillar att kolla på hockey ibland och handboll har jag en liten förkärlek till ;P

Nu har jag 6 tele och 5 DTV kvar att sälja, pleeease låt mig sälja färdigt idag!!!!!

Dags att återgå till den för tillfället tysta telefonen. Höres!

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Anna,

vår lägenhet baby ;) bra att du trivs!

2008-11-26 @ 16:14:06
URL: http://trondheimdreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0