tuffi tuffi tuffi tåget går..

Ner till Stockholm om en och en halv timme :P Bussen till sundsvall går om 20 min ;)
Tomas och jag är färdigpackade och har ätit frukost så nu är det bara att bära ut allt till bilen och försöka att inte glömma resegarderoben med klänningen ;)

Var och hämtade tågbiljetterna från Johans mamma igår, och hon fick allt att låta så spännande så nu är jag supertaggad inför balen ikväll ;D Tror det komer bli en väldigt ovanlig upplevelse med massa cermonier och förhoppningsvis god mat ;D
Tomas ska nog umgås med Christer, Mårten och Karlsson under kvällen eftersom de också ska till storstaden i helgen, vilket är bra för då får min baby nåt att göra ;D

Igår efter lunchen med endast Linn (Frippi klippte gräset iställlet), så hämtade vi upp Frida och även Elin och drog till Birsta en sväng :P fyndade lite på gina tricot, en tajt grön tubklänning för 74,50 ;D halva priset is the shit :)

Nu ska jag stänga av datorn och se till att jag har kameran med mig så det blir måånga kort i helgen ;D

Tjipp åee.. tjipp!

Shibby!

Kommentarer
Postat av: Frippi

Oooh, spännande :D Hoppas du får grymt kul ikväll nu och ta MYCKET kort :D:D Jag överlevde dagen, var rätt soft faktiskt :p

PUSS

2008-05-23 @ 16:43:16
URL: http://friidaemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0