Piercing idag!

Tjo :)

Idag blire en tripp till Sundsvall med Elisa och kanske Andreas, ska på pleasure och göra om min tungpiercing, wohoo! Saknat den som fasen :P Gjorde en i typ september förra året och en månad senare började jag ¨på SalMar där man inte får ha piercingar på sig på jobbet, och jag var ju då tvungen att ta ut den, väldigt ledsamt =(
Men nu är jag hemma och det är dags att göra om den igen :D Hoppas bara att Martin som ska göra den jobbar idag, ska ringa sen och kolla ;)

Ikväll har jag inga planer alls? Får se vad jag hittar på, Älsklingen ska tapetsera hos Andreas så jag kanske följer med dit :P

Ha en bra dag :) Och btw, Call of Duty är ett jäääkligt roligt spel ;D

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0