I Stockholm

Helluu :)

Åååh hade en sån sjukt trevlig kväll igår, tack Johan!!

Kom till Stockholm igår vid halv två och vi tog oss ut till vällingby på en gång, fixade och trixade och träffade Pia och Peter som kom hem från jobben :) Vid sex åkte jag och Tomas in till centralen och där mötte jag upp Johan i sin blåa uniform som han hade, stiligt ;P Jag hade min balklänning och tillsammans med nån kompis till Johan åkte vi taxi till Münchenbryggeriet, Tomas åkte ut till huddinge för att träffa några kompisar.

Efter några välkomstdrinkar (som fylldes på hela tiden) och mingel bland allt folk så satte vi oss till bords och vi fick väldigt god mat med både vitt och rött vin :) Det hölls en massa tal och även sång och vi fick även vara vittnen till en förlovningsförfrågan ;)
Efter maten som höll på i flera timmar blev det dans, först vals och sedan lite modernare musik ;P Hade så sjuukt roligt! Och tjejen som var bordsdam till killen bredvid mig och Johan var jättesnäll, hoppas vi ses mer i sommar Cecilia ;D

Tomas kom in från Huddinge vid ett-tiden så jag var tvungen att dra lite tidigare och det var lite synd :/ Men jag kunde ju inte låta Tomas sitta där hur länge som helst och jag ville inte åka hem själv :P

Idag har Tomas och jag shoppat som galningar :D Hittat en väldans massa fina grejer och jag är riktigt nöjd ;D
Nu ska vi käka snart så jag ska upp och vara social :) Ha det så bra allihopa ha en fin kväll :)

Tjipp åee.. tjipp!

Shibbyy ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

hmpfh!!!! du har ju iaf shibby! nåt måste jag väl få;)

2008-05-28 @ 15:01:54
URL: http://elinsvanholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0