Måla målaa

Hejhej

Igår när jag sa att jag skulle ta en powernap, så kunde jag inte somna, så jag gick ut istället, tog systers mp3 och vandrade ner på stan, kom runt nattviken sen gick jag till Andreas och såg på film med folket där.

Nu ska jag snart iväg och måla litegrann, ska måla två rum, rätt små iofs men mycket piller mellan lister osv, men det ska väl gå, har målat på väv förut så den här gången boorde ju inte vara annorlunda :P
Drygt bara att inte börja förrän tolv, man hinner inte hitta på något på förmiddagen och sen jobbar man ganska sent så det blir stressigt om man ska göra nånting på kvällen

Efter jobbet ska jag förhoppningsvis åka och träna med Emma, ska nog köpa ett träningskort också, kan vara på tiden att fixa ett sånt, bra va Tomas?

Nu ska jag packa ihop mina saker och åka om en stund, tar ju bara typ 3 min eftersom jag är i Äbro redan men man kanske ska borsta tänderna osv också.

Ha en trevlig dag!

Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0