Tjaaaaaaaaaaaaaaao

Helluuu
Helgen är slut, nu börjar skitveckan, HELGJOBB! Ledig på onsdag sen äre jobb torsdag-tisdag fyyfan, plus att det är julfesten på torsdag, upp och jobba på fredag, puh!! Men jag tror det kommer bli skitkuul! ;D

Idag har jag tagit över 80 samtal, varav iallafall 50 av dem var uppsägningssamtal, eller iallafall samtal som kom till den avdelningen, inte kul alls! Imorn får det banne mig vara bättre, annars blir jag ledsen...

Idag blev det pytt hos herren på storgatan, den sura gubben alltså, vet inte vad det är med honom, överspeedad iallafall ^^.

Ska nog åka hem till mamsen och papsen snart, kände mig så ensam igårkväll så jag åkte hem och sov där, sen fick jag ta bilen till jobbet, och den har jag fortfarande, kanske de behöver den tillbaka :P

Imorn blire Brännan-Umeå uppe på Öbacka, ska se Andreas som spelar i Umeå-laget, hejja lite i smyg på honom, sen hejjar jag mest på brännan såklart ;D

Höres!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0