Låt den rätte komma in..

Jao ikväll blire bio med syster yster, Carro och kanske Lisa skulle med, Linn också om hon är färdig med pajbakning och smörgåstårtan som hon ska bjuda på imorgon på den stora dagen ;D Min lilla vän ska bli stooor! Jag har lovat att hon ska få gå på systemet åt mig ;D

Igårkväll på vägen hem var jag så sjukt trött som jag nämnde tidigare, trodde jag skulle somna i bilen redan, men Elin och Lisa höll mig vaken genom att sjunga för full hals, allt från låtarna vi hade på en skiva till kända disneylåtar, mycket kul, kanske inte lät vidare bra men vafan, det var ju bara vi som hörde och vi överröstade nog varandra ;D

Efter bion får vi se vad det blir, om jag går hem och lägger mig tidigt eller om jag följer med syster och dem till svenssons då Carro ska jobba, det återstår att se. Filmen är iallafall baserad på en bok som jag köpte på flygplatsen när jag flög till Barcelona med mamsen och papsen för två år sedan, jättebra bok och filmen verkar ha fått bra recensioner.

Jaja back to work! två timmar kvaaar!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0