Huvudvärk :(

Uscha, och jag som alltid brukar ha bamyl i väskan, självklart glömde jag dem hemma hos Linn i lördags.. typiskt! Finns itne så mycket att göra än att härda ut till kvart över sex då jag kan gå hem och droga ner mig själv med två brusisar, wihoo!?

Igårkväll var en lugn kväll.. käkade, såg på tv, duschade osvosv.. sov asdåligt inatt för övrigt, kan ju vara därför huvudvärken smugit sig på, brist på sömn är iallafall den huvudmisstänkta anledningen ^^

Ikväll blire handboll med pappa och Carro :) Efter den vette fan vad som händer, skulle ringa Danne då iallafall så får vi se vad han gör, är leeedig imorgon, och ja, jag ska sova tills jag vaknar, ingen stress där inte. och när jag väl vaknat, ska jag åka skoooter med Pär! ;D Måste dock leta reda på täckbyxorna, vart de nu kan vara jag har hört rykten från mamma att ett par är dragkedjan sönder på, får hoppas att detta rykte inte stämmer eller att det finns något par jag kan använda, kommer nog bli skitkul :D  Stackarn är ju så ensam på dagarna när alla andra jobbar :(

Nu är min lunch slut så det blir back to work!

Shibbyy! (- på huvudvärken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0