Häärliga söndag

Hade helst bara velat ligga kvar i sängen idag, eller ligga i en soffa och se på film, men inte då! Jobbe måste man göra även idag.

Igår efter jobbet gick jag hem till lägenheten, bytte kläder, dansade lite för mig själv till Lady gaga, misstänker att om någon ute på gården sett mig skulle de garva som fan, men inte brydde jag mig om det ;P
Gick ner till Henke, vi kom då på att ingen av oss orkade laga mat så vi bessade mini istället ;D Åkte sen upp till mamma och pappa och matade katten, såg på sunes jul, käkade godis och drack julmust ;D

Ikväll tänkte vi laga middag istället, som vi egentligen skulle göra igår :P Får se vad/hur det blir ^^

Inte sugen på att jobba idag som sagt.. fy bubblan

Shibbyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0