Förkyld, nackspärr och ensamhet

Halloj!
Munter stämning det var på den rubriken då, den bjuder jag på!
Vaknade imorse, kunde inte prata överhuvudtaget. ringde Martin för att försöka få fram att jag ville ha numret till trafik för att sjukanmäla mig, fick numret ringde Max, han trodde jag sa att jag hette Annelie men när vi rett ut det misstaget så lade han in mig som sjuk och sa att jag skulle krya på mig. Min nacke gör ont som fasen, jag har ont i öronen och jag tror någon har blåst upp en ballong i huvudet på mig? 

Har iallafall legat på soffan idag, förutom en sväng på stan där vi panikhandlade två tröjor och underkläder till Henke som åkte vi vemdalen idag :) Träffade även Carro en sväng, åt lite mat, gott med mat, och att få snacka lite skit. Shit manhattan vad hon är bra att ha! Och jag tror hon tycker det är bra att ha mig ibland också ;D

Sitter nu uppe hos mamma och pappa. väntar på Lisa som jag hämtade tidigare ikväll, nu är hon på träning :) Vi kom på att vi förmodligen inte setts sen jag tog studenten, vilket var över ett och ett halvt år sedan? Helt sinnessjukt!  Saknat min släkting iallafall, och jag tänkte i bilen på vägen hem att vi kanske borde ta och se en tecknad film, as usual, och när vi kom innanför dörren hemma föreslog hon precis samma sak. Vi känner varandra alldeles för väl vi två ;D 

Så ikväll blire lite skitsnack, så långt rösten bär sen sova som saatn, får se om jag orkar jobba imorn, om rösten och nacken håller, inte kul att sitta framför en dator med headset på sig och prata med folk om man har ont i både hals, nacke och öron, glöm!

Shibbyy!


Hur kommer detta sluta? Bara du som vet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, men söthuvve! du är kanske tio gånger bättre att ha ;)

2009-01-03 @ 16:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0