Dan före dopparedan

Tjohooo alla julälskare!
Julfriden har fortfarande inte infunnit sig, men jag kämpar på :P Åt julskinka imorse? Smake braa!
Sen klev jag upp typ halv sju imorse? fikade och sen gick jag på massage på ryggkliniken hos Kenneth, fick akupunktur, asläskigt men ganska coolt :) Fick reda på varför jag har huvudvärk så ofta, måste nog gå på massage oftare ;D

Har även klippt mig idag hos Lina på Rut&Karl, blev heeelt okej måste jag säga, mycket kortare och uppklippt och grejer :P

Nu sitter jag på jobbet ,ska iväg och köpa en liten julklapp snart och sen tillbaka hit.. jobbar till kvart över nio och ett tag efter det åker jag och mamma ut till stugan, kommer hem igen på juldagen och då blire utgång med Linn, Henke B, Niclas, Gustav mfl. blir nog jätteroligt :D

Nu ska jag prata lite mer i telefonen, byyye!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0