Kräftskiva

Tjohoo!
Äntligen helg! Eller ja, jag ska jobba imorn också, men ändå ;)
Imorse, halv sju började huvudvärken, toppen tänkte jag och åkte på jobbet utan att ta en treo eller två, att jag aldrig lär mig! Det går fan inte över utan piller banne mig! inte ens sömn verkar hjälpa på mig, dumma skalle.
Iallafall så gav jag upp vid tolv och åkte hem, lade mig i soffan med mitt gosiga täcke och kudde, drack en slurk med treo och gonade ner mig framför några avsnitt av SATC, jag vet jag är inte färdig än ^^.
Huvudvärken är iallafall över och jag är fit for kräftskiva ikväll :D

Om cirka två timmar kommer det folk hit, kanske blir 12-14 personer och my god vad jag hoppas på kalasbra stämning och trevligt folk, fast iofs, jag som i princip bjudit in alla och skulle jag bjuda in otrevliga personer? Don't think so ;D

Nu ska jag gosa med min baby en liten stund innan jag börja dona med allt som ska framdukas och göras iordning, jag har t.om. köpt en sån där kräftsols lampgrej att hänga upp, testade igår och det blev skitsnyggt ;D

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha! :D

Shibbyy!

Btw, min otroligt sköna, trevliga, gulliga brud Frida flyttar till Stockholm imorrn bitti, hur ska detta gå!! Jag kommer få sms-tumme, det är ett som är säkert, och hennes blogg kommer jag läsa oftare än vad jag redan gör ;) Saknar dig redan gumman!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0