Det blir så ibland

Har inte ens märkt att jag inte uppdaterat något, märkligt ^^

Vaad har jag gjort den senaste veckan.
Softat, softat, softat och, softat :D Varit väldigt mycket med Henke och Linn, oerhört trevligt, även hjälp till i Linns lägenhet, tagit ner tapeter med en ångmaskin (=bastu) i 6 timmar i sträck? Vi jublade som galningar när vi var färdiga kan jag säga :P

I lördags blev jag utan matsällskap så jag dinerade med Henke och Jonas, lövbiff med potatisskruvar och bearnaisesås. Skulle vara spikykter men de lyckades få mig på bättre (?) tankar så så blev det inte. Satt och chillade hela kvällen och efter många timmar tog vi oss ner på hamnkrogen, där vi satt i en båt med massa folk tills efter stängning :D

Och ja, jag har skaffat jobb :P
Trodde jag skulle vara arbetslös ett tag och kanske få nåt deltidsjobb/extrajobb på ica eller nåt äldreboende, men inte det inte :P
Sara var hemma hos mig i måndags, och då ringer en tjej från manpower och frågar om hon kan ta sig till sundsvall till klockan fem för att komma på intervju och sedan börja utbildnnig på com hem redan dagen efter. Sure säger hon och sticker iväg.
Jag som snackat lite med Gustav som har hand om utbildningarna hade sagt att alla grupper var fulla så när linn får höra detta ringer hon till Malin och kollar vad som händer. Hon berättar att de ska ta in 11 stycken till och jag lyckades bli en av dem som fick börja :P
Så nu är jag inne på tredje dagen på com hem. Har utbildningar hela dagarna och nu efter lunch (som jag sitter på nu) ska vi ha medlyssnnig och få lära oss hur fan detta går till som, spännande ^^

Updates kommer förmodligen komma oftare framöver med tanke på att jag lär sitta en del vid datorn :P

Shibbyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0