Ajaj min kropp!

Jag har sån sjuk träningsvärk i armar, mage, axlar och ben, jag tror jag avlider, kvider till så fort någon råkar röra mina ömma muskler och jag kan ju säga att jag ser rätt rolig ut när jag går ;)
Tomas och jag har börjat vårt nya liv nu, får väl se hur länge det håller men vi är rätt seriösa så det ska nog gå ganska bra faktiskt :)

Nu har ju han skaffat lägenhet nära gymmet också vilket gör att man kanske kommer ta sig dit lite oftare också, med eller utan bil ;)

Idag är första kvällen på länge som vi ska sova hemma hos mig, jag saknar min säng! Enklast att sova hos Tomas med tanke på att mitt jobb ligger ända där borta i älandsbro :)
Storasyster kom hem från Örebro nu ikväll också så pappa var inne i stan för att hämta henne och sen åka ut till stugan, jag passade på att bjuda på mina berömda kycklingenchiladas ;D Yumyum!! De blev btw heelt perfekta, vad annars!

Imorgon bitti får Tomas nycklarna till lägenheten så imornkväll efter jobbet blir det till att gymma och sedan riva lite tapet m.m., kan bli skojsigt ;D

Snart är det bara en vecka kvar på jobbet även, känns ganska bra faktiskt men det är ju nu man måste börja titta sig om efter nåt annat jobb, har ett på g och några andra som jag tänkte kolla upp, borde klara mig på det tror jag, det lär ju alltid finnas nåt skitställe som vill ha en om det inte går bra med de andra, bara att hålla tummarna :)

Ha det så bra nu ska jag mysa ;D

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: stina

Håller mina tummar:D

2008-08-06 @ 22:02:58
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0