Home ;D

Hellu :) Inte kunnat skriva på hela helgen, varken haft internet eller tid att skriva :P

Haft en underbar helg i Åre iallafall, kom iväg väldigt tidigt i torsdagsmorse och vi mötte upp familjen i Duved där de skulle hyra skidgrejer :) Åkte och handlade lite på bolaget sen vidare till stugan där vi käkade osv ;P Hade en trevlig dag med familjen i ullådalen och gick sen runt lite på stan innan jag gick tillbaka till stugan för att dricka lite cider och snacka strunt med alla resten av kvällen :)

Åkte i backen hela fredagen och hela lördagen, även om lördagen blev en hel del solning längst upp i backen i duved med korvgrillning och varm choklad med minttu ;P
Vi var på Renen på afterski sedan, där var det bartömning så allt kostade 30 kr, billigt! plus att det fanns en buffé med mat som de bjöd på, gratis mat och billig sprit, gööööttt? :D
Jag, Tomas, Elin och Mathias ringde dit resten av familjen och vi satt där resten av kvällen, väldigt trevligt var det :D

Igår kväll när vi varit hemma hos mig och lämnat grejer åkte vi till Tomas och såg på film med Andreas och Ecke, väldigt trevligt :D

Idag åkte jag, Andreas och Linn till gymnasiet och käkade skinksås, råkade se att det serverades idag på Annas matlista och blev såå sugen så vi flörtade lite med mattanterna och då fick vi käka, yummie!
KLAGA INTE PÅ SKOLMATEN!!! ;P

Nu tänkte jag sätta mig och kolla på lite kläder och sen på lite datorer, måste ha en ny bärbar dator och kläder är ju aldrig fel ;D Såg en sjukt snygg skinnjacka i Halénskatalogen, ska leta reda på den på internet nu också :)

Hörs senare :D

Shibbyy!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Att ni frivilligt åker och äter äckel-skink-såsen kommer jag aldrig förstå ^^
love vännen!

2008-04-22 @ 16:28:32
URL: http://mumsfillibabba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0