Finally!

Bloggen har inte fungerat på några dagar :( Men nu jäklar ;P

I lördags åkte vi till skolhuset en sväng och hälsade på, sen åkte jag och Tomas till Reima och Maja på Titran, lyssnade på musik, drack lite vin och babblade i mun på varandra i några timmar, sjuukt trevligt :D
De berättade att de skulle åka till åre till helgen som kommer och lyssna på ett band som heter Hoffmaestro och även träffa några av deras kompisar som också skulle dit :) De tänkte åka tidigt på lördagmorgon och sen åka tillbaka på söndagen och frågade om vi ville följa med.
Vi tyckte först att det skulle bli en väldigt kort sväng och kändes lite onödigt, men när vi lyssnat på bandet under kvällen blev vi mer och mer sugna, åka och hälsa på Elin m.m. :)

Så vi funderade över natten och på söndagen pratade jag med mamma som sa att Elins pojkvän Matthias skulle komma upp också, så jag pratade med Elin och det slutade med att vi bokade en stuga i tegefjäll med dem, som Maja och Reima också ska bo i natten mellan fredag-lördag, så vi ska åka när vi slutat jobba på fredagkväll :D
Blir väldigt billigt eftersom vi fyra delar på bensinen och stugan fick vi för halva priset tack vare Elin ;P

Klara ringde även igår, blev sjuukt glad av att höra hennes röst! Hon sa att hon var påväg tillbaka till Trondheim efter att ha varit i Thailand några veckor, och kanske ska följa med till Åre även hon, sjuukt kul! :D

I söndagskväll kom vi på att vi nästan inte gjort någonting alls den här helgen, så vi kom på den smarta idén att vi skulle fiska ;P Jag,Tomas och Johanna åkte ut och letade efter ett ställe att fiska på, men vi hittade inget =/ Men så kom Svein Ole och mötte oss och han visade oss ett ställe vi kunde åka till och ja, vi fick ju några småsaker som vi kastade i igen ;P Sen åkte vi hem till Svein Ole och såg på film och tittade även på rummen som jag, Johanna och Frida nog ska flytta in i i slutetå April :) Det var en hel del att göra så vi ska sätta igång så fort som möjligt :)

Jag har btw sjuukt ont i halsen, tyck synd om mig :(

Nu ska jag och Tomas gå och köpa glass och kyla av halsen med ;P

Puss och kram ;)

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hur länge ska du jobba i norge? Du har ju varit borta i evigheter :/

2008-04-02 @ 00:37:22
URL: http://ulriika.webblogg.se
Postat av: zandra

ses på bloggen luran! Miss you!

2008-04-02 @ 16:29:21
URL: http://mumsfillibabba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0