Galenpanna

Tjoho!
Söndag morgon, precis börjat jobba, känns ju sådär men vafan, det är ju bara var femte vecka man jobbar helg så jag tror jag klarar mig ;D

Igår var jag hyper på jobbet, vet inte vad det var men jag var på asbra humör, efter att ha varit halvdålig hela veckan kände jag mig pigg och förutom att jag var täppt i näsan så var allt bra. Jag fick skrattattacker, sprang runt och jag vet inte om de andra i teamet skrattade med mig eller åt mig, Greger skrattade iallafall med mig, han tyckte det var jättekul att kolla på mig när jag fjantade mig som mest ;P

Dessutom vann Timrå igår, Modo och Rögle förlorade sina matcher vilket resulterade i att Timrå klättrade två platser och hamnade på slutspelsplats!!! :D:D Satt och stirrade på hockeyligan.se och blev, om möjligt ännu tokigare när det blev mål, askul ;D

Efter jobbet gick jag till lägenheten och softade en stund, sen hem till Gustav för att bessa mat från mini med Linn och Gustav. Niclas kom och hälsade på efter ett tag han också men gick därifrån senare då han skulle ut på krogen och ingen av oss var speciellt taggade att få honom på partyhumör ;P

Gick och hämtade min dator hos Linn och en hem till lägenheten där jag fortsatte på min bok: "Är det någon där" av Marian Keyes, bra bok :D
Somnade strax efter elva, asskönt!

Nu ska jag återgå till jobbet, sen ikväll blire mys med Henrik när han kommer hem :)

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0