Underbar helg!

Shit manhattan, har jag haft en rolig helg eller?
I fredags var det kräftskiva, det var gott, det var trevligt folk och om jag inte hade varit tvungen att kliva upp dagen efter så hade det nog varit helt perfekt :D Synd bara att det var så delat, vissa ville parta, vissa ville ta det lugnt och andra ville se på sex and the city, eller hur var det Hannah? ;D Alla åkte iallafall iväg ner på stan så småningom och jag städade undan lite sen började jag och Tomas se på en film innan vi gav upp och gick och lade oss.

Klev upp vid halv nio och åkte efter ett tag iväg på jb, jobbade i några timmar, fick sedan skjuts in till Tomas lägenhet och satt där med min älskling på golvet i hans kök och käkade smörgåstårta, yumyum!!
Hjälpte honom i några timmar, åkte sedan hem och duschade och vidare ner på restaurang gula fiskmåsen för lite snabbmat innan Linnsan plockade upp mig :)

VI åkte till Dalle och där började vi festa lite smått, det dog ut på folk och snart var det bara jag, Jonas, Linn och Dalle kvar, men vi hade väldigt trevligt ändå måste jag säga, körde lite fula lekar och sedan kom Carro och Elin och joinade oss :D
Drog efter ett par timmar till Gennys men gick aldrig in, pratade lite smått med massa folk, bland annat gullegrisen Mikka som jag inte sett på år och dar!! Trodde jag skulle hoppa upp i luften och skrika när jag såg henne ;D

På vägen hem till Dalle får vi den smarta idén att vi ska bada, så vi går ner till kanalen och jag och dalle hoppar ner, han fryser, jag njuter ;) Dock får jag ett problem när jag märker att jag inte kan komma upp på repstegen som vi klättrade ner på, så jag får simma bort till en båt, hoppa upp på den och på det sättet ta mig in till land, jäkligt bra, sorry ;)

Somnade iallafall hemma hos Dalle och fick reda på morgonen att min älskling sovit hemma i min säng, utan mig 
:( Meeen man kan ju inte få allting här i världen :P

Idag har det skrapats och busats i Tomas lägenhet, käkat på china och sedan skrapat ännu mer tapet :P
Nu ska jag iväg på kalas till Hannah Berg så fort systers pizza kommit så hon kan slänga i sig den så vi kan åka nångång! För halv nio ska jag på biooooooo! Hancock! ;D (Hoppas det stavas så)

Hare braaaa imorrn ska jag sova längelängelänge!!

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0