Öroninflammation

Wihoooo!
Började med lite ont i halsen i lördags, ont i öronen i söndags och nu blev det tydligen en liten inflammation av det hela.. Var på vårdcentralen idag, i typ 1 minut och sen fick jag gå på apoteket, effektiv vårdpersonal vi har idag, snacka om omhändertagande och omsorg ^^

Iallafall har jag idag legat mestadels på rygg, sittat på tv  och använt mina käraste ägodelar otrivin comp och ibumetin :)

Jag SKA vara helt frisk till på fredag, och på söndag ska jag till fjällen i en hel vecka och då ska jag inte känna av att jag ens varit sjuk överhuvudtaget, sådetså!...Tänk om man kunde bestämma sådär ;P

Nu, åter till TV:n, den älskade lilla dumburken ^^

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0