Lova leva lovaleva!

Tjooo!
Idag är det min födelsedaaag :D
Har varit på skolan och haft föreläsning om stroke idag, väldigt intressant faktiskt :) Åt lunch med mina kära klasskompisar Mikaela, Matilda, Kajsa och Elin på Piccolo. Mikaela och jag åkte sen på Make Up Store innan jag åkte hem.

Fikade tårta med Farfar och Cornelia som kom på besök och sen blev det gomiddag bestående av blodig älgstek med klyftpotatis och ungsstekta morötter och rödlök med grönpepparsås, jamjam!

Fick massa fina ket också! Ska få hitta ett par fina skidglasögon (eller vad man nu säger) uppe i fjällen som present från min kära. Fick även en griiiiiis! presentkort av mormor och Anders Petter knivar bland annat, ah sa braaa :D

Imorn kommer folk på smörgåstårta och massa gotta och på kvällen blir det kalas, tror det kommer ganska många :S:S:S Får bli krogen tidigt helt enkelt ^^

Nu håller Henrik på att somna i soffan så vi ska börja vandra hemåt, men jag bjuder på en galen bild på mig och min kära syster som firats så mycket idag. Tack för alla gratulationer! :D



Shibbyyy!

Kommentarer
Postat av: Yiyi [Fotoblogg]

Skulle du kunna rösta på min bild nr.9? Jättesnällt av dig isåfall! :)

http://fotografanton.blogg.se/2010/november/fototavling-rosta-1.html

2010-11-05 @ 18:41:02
URL: http://yumeiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0