I brist på annat..

Nee, inte sugen på att skriva, inte sugen på nånting alls just precis nu.. men jag bjuder iallafall på den här som jag snodde från Tess ;)

Höger- eller vänsterhänt? Vänsterhänt
Humör just nu? Less och lite trött
Kläder just nu? svarta leggins från vila, tröja från Cubus och kofta från Kappahl
Musik just nu? Nån bakgrundsmusik till NHL10 som Henrik sitter och spelar
Sommarplaner? Njuta.. 
Hur många kuddar sover du med? En, som borde bytas ut ;P
Spelar du nåt instrument? Ne men spelade cello i trean med skolan ;)
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska, och det är inte sambon, ingen bra kombination ;P
Vem är viktigast för dig? Vem? Många är viktiga för mig på ett eller annat sätt.
Bio eller promenad? Promenader ofta, bio ibland, man får ju inte tappa den där speciella känslan av att gå på bio ;)
Är du kittlig? Ibland kan jag välja att inte vara det ;)
Snarkar du? Nope :)
Stjärntecken? Fisk
Äckligaste insekten/djuret? Kackerlacka :S:S:S:S
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Teleportering typ.. poff Thailand, poff USA, poff Alperna, poff hemma ;D (Självklart ska jag kunna ta med mig någon också ;)) 
Vad vill du jobba som? Verkar som att jag vill bli sjuksköterska, gärna ambulansssk.
Stökigt eller välstädat? VÄLSTÄDAT! Helst, får kalla kårar av dammtussar, tack mamma.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Abso-fucking-lutely!
Gillar du att sjunga? Hihi jaa, fast det kanske inte låter så bra..
Anser du att du är stark? Karl-Alfred fifan!
Vad gör du om du får hicka? håller andan eller dricker vatten uppochner.
Vad längtar du mest efter just nu? Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0