50-års fest

Tjo!
Sitter och kollar på sjunde himlen, igen :P Det är tur att det inte bara sänds tvins och lottotävlingar på tv på förmiddagarna :P Sitter och funderar på vad jag hitta på innan jobbet, kanske baka igen? Gjorde frallor igår, sånahär: http://matplatsen.org/?p=2670. <---- riktigt bra matblogg, yumyum-mat! :D

Igår precis när frallorna togs ur ugnen och maten var färdig (gjorde tortellini med ädelostsås + stekta champinjoner) så ringde pappa så då var det bara att åka upp till Övik.
Fick träffa mina kära tremenningar Lisa och Stina och kusin Oskar. Vi satt på golvet i köket och pratade på och hade trevligt :)



Ser vi likadana ut eller? ;)



Nu kanske jag ska äta nåt och fundera på något att baka ;D

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

enda som skiljer är att jag har fått vattenskalle!

2010-01-19 @ 17:37:54
Postat av: Elin

Jag tycker ni ser likadana ut, iaf Oskar;)

2010-01-19 @ 21:37:33
URL: http://elinsvanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0