Taggad till tusen!!

...röven på era jävla blodiglar...lika mycket värt som en nysketen koblaffa i Afrika....mitt stinkande rövhål...
Ibland blir man arg helt enkelt så det inte finns ord till det..

Nu är det näära.. imorn åker vi fifan! Jag är så nervös jag kommer se ut som bambi på hal is fast på skidor i en snöig backe, om ni förstår vad jag menar ^^
Noonas föjer också med så han jag och Emelia åker upp när han slutat, kommer väl komma upp när de andra somnat? ;)

Idag har vi personalmöte, kan vara nåt intressant, det visar sig..

Ikväll ska jag hämta skidor, packa, förhoppningsvis laga middag (funderar på hemmagjorda köttbullar :D) och kanske hinna mysa lite, blir lite sånt när man jobbar mycket kvällar :/

Höres! Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0