Prestigematch

Sitter här bredvid Henrik och tittar på Kanada-USA finalen. Shit vilken pretigematch. viktigt vem som vinner idag ;)
I fredags var jag ledig, kändes riktigt konstigt då jag nästan var inställd på jobb eller nåt, men så var inte fallet så jag käkade lunch med kära Sara som är hemma över helgen, sen på kvällen åkte jag och sötnosen ner till Södra Berget och åt middag där, sen såg vi på Liket som visste för mycket, väldigt lik en fars jag sett på TV tidigare som heter var är zlatan, och det visade sig att det är samma regissör som gjort båda ^^ Men den var rolig och Linus var jamjam ögongodis ;P
Vi sov över där och låg vakna länge för att se på finalen i curlingen, somnade runt sjunde omgången men vaknade till vid medaljcermonin och såg då att de vunnit guld - igen, wiho! ;)
Fick tyvärr kliva upp rätt tidigt för att äta frukost och hinna hem till stan igen till tio då jag började jobba.

På kvällen skulle vi vara hemma och ta det lugnt, jag var inte alls sugen på nån fest trots att Elin A hade kalas :/ Men jag är glad såhär i efterhand att jag stannade hemma iallafall för det behövs nån helg då och då :)

Idag har vi haft en riktig slödag, åkte till Niklas, Sofie och Matilda och åkte lite pulka, sen drack vi kaffe hos mor och far och därefter hem och lagade gomat :) Nu sitter vi som sagt och ser på hockeyn, sen blir det sovdags för att ha skola hela dagen imorn, och seeen.. köpa skidor!! ;D Hoppas nu att jag blir nöjd med dem bara, men det blir jag nog :P

Hej hopp!

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så himla mycket för de fina presenterna! Tråkigt att du inte kunde komma men du verkar ha haft fullt upp och en bra helg:)

2010-03-01 @ 01:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0