Plugg + häst = plugghäst

Tjo!
Okej, kan ju medge att jag inte är en plugghäst direkt. Jag är alldeles för lättövertalad och kommer enkelt på andra saker att göra, som att städa? laga mat? se på tv? skura toaletten är just vid det tillfället roligare att göra. Men tillslut kommer man till det stadiet där man verkligen måste sätta sig ner och nöta, och ja Frida, jag är galet stolt över dig att du orkar och klarar av att plugga som du gör, you go girl!

Idag har vi fortsättningen på cirkulationssystemet och jag har nu kommit fram till att ännu ett memory måste göras, med latinska namn på artärer och vener, yippie!? :S Det var iallafall en förvånansvärt effektiv metod och den fungerar så det är värt mödan att klippa alla lappar och skriva orden, så det kanske blir det jag sysslar med ikväll? :P (Sen är det ju House på tv.... :S)

Nu ska vi snart återgå till lektionen som pågår i ca en timme till sen blir det hemgång :) Det serveras fisk till middag ikväll. inte bestämt om det blir lax eller fiskpinnar än men det visar sig ;)

Shibbyyyyy!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Memory-card är det bästa som finns :) Se till att plugga nu ikväll

2009-10-20 @ 15:05:49
URL: http://mildahilda.blogg.se/
Postat av: Fripps

Ja, vad ska man göra liksom? Studentpalatset är mitt andra hem, här har jag tillbringat större tiden av dygnen den senaste veckan och här äts både frukost, lunch och middag. Kan säga att det kommer blir GRYMT skönt imorgon klockan 12 när jag inte behöver lyfta ett finger tills på tisdag kl 10 ^^ Du har tid att ses nåt va? ;)

2009-10-20 @ 17:17:17
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0