Pectoralis Major

Mjorå serru vettu.. Stora bröstmuskeln är det jaao!
Satt hela kvällen igår och gjorde memorykort med det latinska ordet och det svenska på andra sidan. Fick ihop 29 muskler och 32 skelettben, hade inte tillräckligt många kort för att få med alla skelettben menmen :P Kan nästan alla nu iallafall, wiho! Kunde nästan inte en endaste muskel igår innan jag började så jag är stolt :D

Måste bara informera lite kort om min otroligt irriterande morgon. Jag slöar framför nyheterna så jag stressar med sminkningen och håret och hinner inte bädda, plocka undan alla kläder jag rivit fram och inte heller hinnar jag göra iordning en matlåda. När jag kommer till bissen (fick ta den andra då jag missade första) och ringer och beklagar mig för syster så hör jag att batteriet håller på att ta slut.. typiskt......

Sitter på skolan nu och har haft sista föreläsningen om nervsystemet och ska nu börja med endokrina systemet. Sen hoppar jag på bussen hem för att vara på ryggkliniken halv fyra, fyra börjar jag jobba egentligen men efter lite strul så var det ok att komma lite sent, måste ju hinna äta också?! :S

Blir alltså inte så mycket plugg ikväll och men jag får ta det på bussen hem istället :P
Henrik ordnar med all tvätt ikväll som jag får sortera och vika ihop när jag kommer hem, frågan är nu bara vart allt ska få plats? Behöver en ny garderob...

Nu börjar vi strax så shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Fripps

Tänk om man ändå kunde plugga genom att spela memory. Så lyckligt lottade är inte alla :p

2009-10-14 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0