One more try?

Tjoo.
Ja, jag vet. Det tog ett tag innan nästa inlägg kom men som flera andra tappade jag lusten att blogga. Kändes som att jag inte hade något intressant att skriva om och då dog det ut :P

Sitter på skolan och börjar inte förrän om en timme så jag tänkte fördriva tiden med att skriva ett litet inlägg :)
Har börjar plugga till Sjuksköterska på mittuniversitetet i Sundsvall den här hösten, känns bra att jag äntligen kommit igång med allt så man kan skaffa hus och allt sånt sen ;)

Jobbar fortfarande litegrann på Com Hem några timmar i veckan så man får någon inkomst (behövs, jag är en shopaholic)

Just nu är jag trött, less, grinig och vill bara krypa ner under täcket igen. Fullmåne inatt så jag har sovit skitdåligt och dessutom kliver jag upp och åker till Sundsvall så jag kom fram halv nio, kom på på bussen att jag inte börjar förrän kvart över tio, wihoo! :( När skolan dessutom håller på till 17.00 blir man inte direkt på bättre humör.. och ja, jag har glömt matlåda..

Jag kollade runt lite på internet och blev otroligt sugen på att köpa massa saker, på bluebox.se fanns det såna där sköna "stövlar" fyllda med linfrö som man värmer i mikron och är i gosigt tyg. Mina kalla fötter skulle gilla dem :P


Nu lovar jag ingenting, men vi får se om jag skriver nåt mer och när det blir :)

Inte shibby-dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0