Mee liike..

God eftermiddag!
Just nu ligger jag och Henkepenke i soffan och ser på Indiana Jones på Canal+, han hade tydligen inte sett den här filmen så han är väldigt fokuserad ;)

Efter filmen blir det en sväng på stan då det ska inhandlas rakhyvlar, deodoranter och kanske en fin jacka till herrn. Kom påatt rabatterna på kicks går ut idag också om jag inte missminner mig, dags att införskaffa ny foundation alltså :)

Ikväll blir det en väldigt lugn kväll med god mat, godis och film, ingen utgång för mig alltså ;P

Höres senare :) Shibbyy!

Btw, Elon blev väldigt glad för sitt ket ;) Får hoppas att den andra mottagaren av ett annat paket blir glad nästa vecka när det kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0