Hjärtat bultar och magen kniper

Jag är sååååå nervös :S
Tentan har kommit nu så man kan hämta ut den, tentan vi hade i början på månaden som handlade om etik och filosofi m.m. Jag har ingen lektion idag men jag är nära på att åka dit senare idag efter jobbet ändå, ska jag? ska jag? Kommer nog inte kunna sova ikväll om jag inte gör det :S
Mikaela klarade det iallafall så stort grattis till henne! Dock gjorde hon mig ännu mer nervös när hon sa att 25% av klassen kuggade.. Tur att vi är många i klassen men ändå? Jag går under jorden om jag inte blir godkänd.. typ iallafall..

Kände mig duktig igår iallafall och satt och pluggade i flera timmar :) Cirkulationssystemet sitter rätt bra nu, synd bara att det är en jäkla massa system till man ska kunna.. suck..

Hörs sen, kanske ^^ Shibby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0