Helg!

Tjoo! Äntligen är det lördag och helg :D

Slutet på veckan har varit helt okej. Satt och pluggade på torsdagkvällen efter att ha jobbat på hela dagen. Står och lagar mat och då kommer gullet hem med chips, godis och en bukett med rosor, hur söt får man vara? ;D;D;D;D;D;D;D;D;D


Igår hade vi examinationsseminarium på rörelseorganen och latinska ord. Gick jättebra och jag blev godkänd på även den så, det är iallafall lite mindre att plugga till tentan, skönt ;D Och mamma, vad det sternocleido mastoideus eller? ;)¨

Igårkväll var jag på teamfest med mitt gamla team från Com Hem, sitter ju fortfarande med dem när jag jobbar osv men tillhör inte dem riktigt längre :/
Vi var iallafall och bowlade först en timme vilket var riktigt roligt, bowlar gör man alldeles för sällan :P Sedan åkte vi hem till Niklas och hade en sen men trevlig kräftskiva :D (vann en tävling på jobbet i somras där teamet fick en kräftskiva med tillbehör)
Det fanns galet mycket kräftor att käka och jag tror jag och Martin käkade mest men de tog aaaldrig slut!
Kollade på Idol sedan och alla verkade ha riktigt roligt :D Jag gick hem vid halvett då jag upptäckte att jag bara stod och gäspade hela tiden ;)

Idag blir det bullbak med SötSara ;D Förhoppningsvis är Anna med oss också :) Ikväll ska jag ta det luuuuuuugnt och mysa bara :) Kanske blir Sundsvall imorgon, måse köpa träningsskor om jag ska börja gå på bodycombat och sånt med Henriks mamsi, vore jättekul om det blir av, måste ju börja röra på fläsket, dethär går inte längre :P

Höööres! Shibbyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0