Fredagsmyyyyys!

Tjo!
Idag är det fredag :) Jobbat 9-1 och efter det var jag en sväng på stan med syster. Köpte lite vin och en grillad kyckling :)

Har nu städat lägenheten, putsat fönstrena i köket (I know mamma duktigt va?!) och maten är klar för att slängas in i ugnen, ljusen är tända och nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem så jag kan få en puss och lite beröm ;)

Ikväll ska vi ta det lugnt, kanske åker iväg och köper lite godis och gofrukost till imorn. Efter den frukosten åker vi nog ut till stugan och myser med familjen lite, kanske det blir en liten utflykt i skogen där man hittar lite trattisar? ;)

Just ja, jag ska plugga en massa också :)

Shibbyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0