Akupunktur, it hurts!

Amagaaad!
Henrik ringde när jag satt och åt lunch med Mami och informerade om att jag skulle till ryggkliniken klockan tre. Det sprakade och lät när massören knycklade till mig och damnit vad jag har ont nu efter alla akupunkturnålar. Har haft problem med nackont och huvudvärk speciellt de senaste två veckorna (hinkar i mig bamyl alltså ^^) så jag hoppas det blir bättre snart, ska dit nästa vecka igen :)

Nuu ska jag ligga i soffan och ta det lugnt en stund, mina böcker har inte kommit än så jag kan inte plugga något, ah damn..

Shibbyy

Kommentarer
Postat av: Elin

aaaaaah daaaaaaaaamn:P KET TILL MIG SNARTSNARTSNART:D:D:D:D:D

2009-10-06 @ 17:44:29
URL: http://elinsvanholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0