Myyshelg över

Tjo!
Haft en riktigt skön helg, - febern och ont i kroppen.

I fredags tog vi det ju bara lugnt, kanske lite för lugnt eftersom herrn somnade redan innan halv elva, men sånt händer hela tiden så jag är van, den lilla sömntutan :P

I lördags vaknade jag med att hela kroppen värkte, febervärk typ... förstod ingenting för det kom så plötsligt, ingen matlust hade jag heller. Gick på stan en sväng och sen på donken, fick i mig några strips men inte mer.
Sen vid fyratiden, innan vi skulle åka upp till Ö-vik för att se på hockey kom febern, först 37,7, sen 37,8, sen 37,9, sen 38,0, sen 38,1.. Blev förbannad och ledsen över att sitta ensam hemma hela lördagkvällen, så jag tog två bamyl och skärpte till mig, byltade på mig maaaasssor med kläder och följde med ändå ;)
I bilen på vägen upp hoppade värktabletterna igång och jag var fit for fight, typ :P
Fick en 1g alvedon av en snäll dam där uppe så jag höll mig på benen hela kvällen, Forsberg är en riktig jäkla hockeyspelare det, banne mig. Kul att träffa kusin Oskar också, vi kom fram till att det var andra gången på 7 år som vi träffades, stabilt? :S

Igår var vi barnvakt åt världens sötaste Mackie :D Vi degade med playdoh, såg på Kalle Blomqvist och Rasmus och sen lite Sunes Sommar. Sen gick vi ner på stan och åt korv, kollade på den snarkande tomten och var inne och hälsade på inne i Lionstältet där lillbruden fick ett paket av tomten :D Vilka flashbacks man fick ;D


Playdooooooooh!

Nu ska jag laga maaat sen julpynta lite smått och dricka glögg och äta pepparkakor, nu ska maten ner i magen! Massa mat!

PUSS och SHIBBYY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0