Min älskling, mitt allt har åkt nu :( Eller, jag har åkt till sundsvall och han lär väl lämna stan han med snart, om det inte blir som det brukar när vi åker till fjällen, vi kommer iväg vid lunchtid ;)

Sitter på skolan och väntar på Mikaela så vi kan plugga litegranna, känns som att det behövs :S Allt kändes så bra igår morse, var på bra humör och jag pluggade på som fan hela dagen. Sen tänkte jag bara kolla igenom en gammal tenta lite fort.. kunde ingenting!! Eller.. ja jag blev mer osäker än vad jag kände mig innan så där rök den sköna nattssömnen :/
Skulle träffa Mellie och Novah idag.. får sån ångest att jag måste avboka pga detta jäkla pluggande.. men det positiva i saken är att jag får mer tid över till annat om jag slipper göra om den här tentan? Hoppashoppashoppas..

För övrigt så saknar jag mina släktingar.. mormor och morfar, farmor och farfar, Lisa och Stina.. everyone vi ses aldrig ju :(
Fick en update på att mormor mår bra iallafall efter operationen, bra det! ♥

I helgen ska jag ta mig tid till att göra preciiiis vad jag vill ;) Middag imorn med brudsen och idol. Jobba 10-3 lördag och söndag och därimellan, där får vi se vad som händer ;)

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Fripps

Ingen fara snuttis :) Jag tror och hoppas att det gick bra för er :D Och saknar dig med!! Sjukt avis att jag inte fick vara hemma i helgen när man hört allt mys ni haft!!! ^^

2009-11-08 @ 17:21:45
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Fripps

Tihi, gjorde du? Vilken dröm ^^ Men kommer ju hem snart, om inte annat till jul! Och tiden går så sjukt fort nu, jag hinner knappt stanna upp och pusta ut. Det går i ett i ett. Har i princip varenda minut inplanerad varje dag, det tär på en :P

2009-11-09 @ 16:31:25
URL: http://friidaemelie.blogg.se/
Postat av: Stina

awww.gummsi<3

2009-11-22 @ 09:05:50
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0