Fredag!

Hallåå :)

Idag äre fredag, och i helgen är jag ledig! Var ledig igår också eftersom jag jobbade förra helgen, men jag passade på att jobba lite övertid 11-15.30, kände mig väldigt duktig ;)

I onsdags var jag med min kära Frida, vi har inte setts på flera månader då min ex-sambo fortfarande jobbar i Norge, men nu är hon hemma till början på mars :D Vi åkte ut till Pär där Ante och Carro mfl höll till och vi spelade lite Guitar Hero som vanligt och snackade skit ;) Fick höra så sjukt mycket om alla intriger som pågår på den lilla ön Fröya, det jag läste om ön innan jag flyttade dit att det var en Big Brother ö stämde verkligen, helt galet, typ som Härnösand ;P

Träffade även min andra ex-sambo Johanna igår  som berättade ännu mer om vad som hänt sen jag flyttade, känns kul att man vet vilka de pratar om :P

Kvällen igår spenderades hos Henrik, förutom när jag åkte till lägenheten en sväng och sen upp till mamma och pappa under tiden han var hos sin bror och såg på hockeyn, han såg inte slutet på matchen, jag förstår honom ;)
Timrå vann igår igen!! Helt underbart! ;D;D

I helgen blire lugnt, inga planer alls faktiskt, känns ju lite annorlunda men jag ska nog försöka träffa Linn lite, sen får vi se :)

Höres!

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: Linn

Puss på dej snygging :)

2009-01-23 @ 11:45:39
URL: http://uppdraglinn.blogg.se/
Postat av: Anna,

darling!

pratade du med länsförsäkringar om hyran? hör av dig till moi! PUSS

2009-01-24 @ 16:59:59
URL: http://trondheimdreamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0