Trött..

Helluu!

Henrik är sjuk och ligger och hostar hela natten så jag har inte kunnat sova så mycket inatt, drygt för man blir så trött på dagarna och däckar i soffan så fort man kommer hem, bli frisk gubben!

Dock så tror jag att Marie är tröttare än mig idag, hon har inte kunnat sova nånting alls inatt, hon fick nåt psykbryt i benen och i armarna när hon försökte slappna av och var tvungen att skaka igång dem, musklerna ville tydligen inte slappna av och så har jag fått några gånger förut också, det är nästan så att man vill hugga av sig benen, så drygt äre!

Annars då? I söndags var det en jäkla skitdag. Var ute i stugan med Henrik och myste, skulle åka in till stan på söndagmorgon då jag skulle börja jobba halv tio. Tror ni inte att när vi åkte på grusvägen från stugan, bara några meter kvar från avfarten ut till asfaltsvägen så kommer det ett gupp mitt på vägen gjort av massa snö som blåst upp på vägen under natten.. Det var stenhårt. Hela fronten krossades sönder och drog loss en massa sladdar och etc under bilen, det började läcka glykol, olja m.m.m.m. Vi åker tillbaka till stugan med pappa och han och pappa skulle skjutsa in oss till stan så jag kunde ta mig till jobbet, men då sprang kattjäveln iväg och vi kunde inte åka hem förrän hon kom.. Självklart Sätter hon sig under huset längst in så vi inte kunde få tag på henne, kom inte fram förrän halv tre och kunde börja jobba då.. Otrooligt onödigt och den där snöhögen hade plogats bort av plogbilen ca 45 minuter efter att vi körde in i den, och om den hade synts nånting (allt var vitt) så hade man kanske kunnat stanna också..

Jaja bilen är på reparation och kommer tillbaka i mitten på nästa vecka. Jag verkar bringa otur när det kommer till bilar, vad är det frågan om?

Back to work!

Shibbyy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0