Mysväder!!

Helluu!
Idag är jag ledig! Efter att ha jobbat sex dagar i sträck blir man less, speciellt med tanke på vad man jobbar med, och ack så skönt det är att vara ledig!! Btw så var det nog därför jag somnade vid tio igårkväll ;)

Idag är det fredag och jag ska snart hoppa in i duschen för att sen åka ner på stan med Johanna och fika, blir kul att träffa henne innan hon åker tillbaka till skitön, ehm jag menar Fröya ;P
Ska även tvätta idag tänkte jag, har väl en sisådär fyra tvättar som ska göras? två av dem är iofs sängkläder men det tar låång tid! En är på g nu iallafall och jag får väl ta den andra när jag varit på stan, sängkläderna.. ja de får jag väl slänga in i tvättstugan nere vid lägenheten om dethär ska bli färdigt iår ^^

Imorn blire mysdag hela daaagen! Ska åka till sundsvall med Henrik och gå runt på stan där ett tag, kanske möjligtnnis inhandla något fint? Sen blir det middag någonstans där har inte riktigt bestämt vart vi ska äta men det visar sig nog :) På kvällen ser det ut att bli lugnt, iallafall som det ser ut nu, men det kan ju ändra sig man vet aldrig ;D

Ne nu ska jag in i duschen!  Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0