Vad gör jag vad gjorde jag vad tycker jag

Hittade på cosmo.se, blev så sugen efter att jag sett listan på kenzas blogg ;) I know, härmapa..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att få träffa mina älskade vänner ;D

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sussade sött

Vad gjorde du för 15 min sedan: Vinkade hejdå till pojkarna som skulle ut på krogen

Det sista du sa högt: "Hejdå ha så kul pusspuss"

Det senaste någon sa till dig: "Hejdå vi ses säkert om en halvtimme" (Henrik tycker inte om krogen)

Vad har du druckit idag: Julmust, lite öl och vatten, fin blandning

Vad var det senaste du åt: Black and White på restaurant Sam's ;D

Vad var det senaste du köpte: En macka och julmust på skolan igår morse (Jag har inte gjort av med pengar idag wihooo!)

Vad är det för färg på din ytterdörr: Jag är inte bra på träsorter, mennee.. fejkträfärgad? ;)

Vad är det för väder hos dig nu: Jag ser det snöar jag ser det snöar.. MASSOR!

Godaste glassmaken: Daimglass <3

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA :D Fast jag visste inte om det själv förrän några månader senare :P

Sover du tungt: Njae inte så värst, vilket inte är så bra..

Drömmer du mardrömmar: Nångång men då räddar Henrik mig ;)

Trivs du med ditt jobb: Ja det är trevligt, tycker om mina arbetskamrater, även om vi inte ses så ofta längre..:(

Favoritklädsel:Leggins!! :D

Favoritlåt just nu: Oj, vet inte, men jag har Erik - Higher på hjärnan ;P Men en favorit jag aldrig ledsnar på är Stevie Wonder - Isn't she lovely ♥

Vad ser du om du tittar till höger: Min julkrubba ;)

Vad gör dig glad just nu: Alla mina nära och kära

Vad ska du göra härnäst: Sova

Höger eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu: Tlööööttt...

Favoritgodis:

Lakrits, fast ibland sega godisar eller vad man säger, som nappar och geléhjärtan osv :)

Kläder just nu: Leggins, linne och kofta

Sommarplaner: Sola och bada

Hur många kuddar sover du med: En plus en arm

Spelar du något instrument: Ne, men jag spelade cello när jag gick i trean?! Mohahahah!!

Morgon eller nattmänniska: Rätt pigg på kvällarna, svårt att få upp mig på morgonen kan jag säga..

Vad är viktigast för dig: Att jag och alla runt om mig mår bra

Är du kittlig: Ibland, ibland inte, vilket kan reta gallfeber på vissa ;)

Snarkar du: Ne det gör Henrik så bra åt oss båda så ;)

Stjärntecken: Fisk

Äckligaste insekten: Fy bubblan för kackerlackor!

Längtar du mest efter just nu: Sängen, solen, värmen, men även till fjällen :D


Kommentarer
Postat av: Fripps

Nedå, det gick så bra så bra och nu är jag hemma i mammas trygga vård ;)

Och morbror och morfar och hunden.. Kan bara tänka mig vad livat det kommer bli på tisdag då både Maria, Johanna och katten också kommer hit. Fullt hus med andra ord ;)

När har du tid att ses? :D :D :D

2009-12-20 @ 18:23:04
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0