Slö helg! Eller?

Tjo!
Nu är även tentan i farmakologi och läkemedelsberäkning gjord, guuud så skönt! Fick även ett glädjande besked att om dessa tentor går vägen, så dröjer det lååååång tid till nästa tenta, kanske t.om till termin tre? hope so..

Sista veckan innan jul ska vi ha föreläsningar om rapportskrivning, förhoppningsvis är man duktig nog att göra så mycket som möjligt på den rapporten innan jul så man slipper sitta på det såkallade "lovet" som vi egentligen inte har.

Jag skulle ta det jääättelugnt idag.. bara mysa framför tv-apparaten under en filt och känna lugnet av att inte ha ett enda jäkla dugg att plugga på, men ne...
Sov iofs rätt länge, Henrik ska börja kalla mig för snoozarn ;)
Fick ett ryck och började städa köket, sen sovrummet, sen badrummet och då kom även Henrik igång (NHL-hockeyn var viktigare först) och hyllor rensades från gamla tidningar m.m. Det dammsugades och allmänt skräp har nu försvunnit från lägenheten, love it!!

Bjuder på två bilder från min "julfina" lägenhet (jag får inte pynta fööör mycket tydligen), pepparkakshuset som vi gjort i veckan, och min fina tomte i fönstret i sovrummet :)


Observera att tomtarna sitter på ferarribilar ;)

Ha en trevlig kväll här blir det hockey med lite folk, Sara kom hit snart! ;)

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0