Trött och less

Blee jag vill gå hem nuu, tycker inte om att jobba kvällsskift, visst är det skönt att få sovmorgon, men det är sjukt drygt ändå, vill fan hellre kliva upp tidigt och jobba till halv fem.. Aja sånt är livet!

Annars så är jag kass på att uppdatera, sitter vid en dator heela dagarna men lyckas ändå glömma bort att logga in och blogga litegrann, så förlåt Frippi och Linn som jag fått så mycket klagomål från ;P

I helgen vare utgång och en sjuuukt slö söndag. Jag sov i Linns lägenhet då hon var på bröllop med massa bögar i stockholm, hon hade tydligen as kul ;D;D Gick över till Henke när jag vaknade och sen låg vi i soffan och kollade på en massa filmer och tv-program hela dagen, gjorde en as god kycklingsallad med fetaost också, kändes väldigt ansträngande men vi lyckades ta oss ner på hemköp en sväng iallafall för att handla. Nionde kompaniet är btw en riktigt bra film ;D

Får se vad som händer mer i veckan.. ojoj nu äre dags att svara i telefonen igen. Hääääjdaaaaah!

Tomas är btw bäst! ;P

ShibbyY!

Kommentarer
Postat av: Frida

Keep up the good work ;)

2008-10-15 @ 16:36:46
URL: http://friidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0