Stormöte

Yes idag har jag varit på stormöte med självaste VD:n på Com Hem, satt och lyssnade på en massa prat om utveckling osv för företaget, vääldigt intressant. Käkade upp resterna av kebabrullen som jag käkade i söndags, den var aas god bara så ni vet, inte bra med onyttig mat men vafan jag hade ingen matlåda (bad excuse).

Hade även PU-samtal med chefen idag, pratade lite om min hälsa och hur jag trivs på jobbet osv. Team Rogga ftw! ;D

Imorn börjar jag redan kvart över tio, mycket bättre än kvart i tolv som jag började idag, = jag slutar tidigare ;D;D Känns dock as segt att det bara är tisdag idag, hade varit mycket skönare om det hade varit typ, onsdag? Eller varför inte fredag igen! ;P;P

Nu äre snart sovdags som gäller, sov inte så mycket inatt, eller jo men jag somnade sent, snoozade som faasen imorse, as gött ;D

FYI så ska jag hälsa från Linn att finnen i näsan nu utvecklats till ett köttsår, så går det när man inte lyssnar på Fanny som sa flera gånger att hon skulle låta bli att pilla ;P

Hare bra!

Shibbyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0