Sjukis

Yes gick hem från jobbet i förrgår, hade sån sjuk huvudvärk hela dagen och tog sedan huvudvärkstabletter som jag tydligen fick nån sorts frossa av. Skakade i hela kroppen och kunde inte koncentrera mig på någonting. Så jag gick hem till Henke och lade mig i hans soffa istället, välbehövligt.
Igår var jag och fikade med Linn och Mia, sjukt kul att träffa henne igen det var ett tag sedan, hon är galen! ;P Käkade middag med Jonas och Henke, fläskfilé med potatisskruvar, yummie! Känns som att det är det enda vi äter när vi är hos Henke, fläskfilé, inte lite udda ^^

Idag äre jobb jobb jobb som gäller, det sköna är ju att jag började halv tio idag istället för halv ett så då slutar jag iallafall sex och inte nio, aas bra! ;D

Nu, återgå till jobbet.

My head is a mess...

Shibbyy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0