Måndagar är dryga

Hej hopp
Sitter på jobbet, bara en timme kvar nu, as sköönt! Sitter ledig för tillfället, ring och beställ ffs! ;P;P

Igårkväll gjorde jag och mamsen as god mat, fyllda kycklingfiléer, hade banne mig godast matlåda på hela bygget idag, moahaha! ;P
På kvällen tog jag hem några avsnitt av Gossip girl, har fått påtryckningar om att jag måste se den serien så jag kollade på några avsnitt från första säsongen.. och ja den funkar så ikväll blir det nog några avsnitt till ;)

Linn vill att vi ska åka till Halmstad i helgen, syster tyckte vi skulle komma ner och hälsa på där nere där hennes pojkvän bor, kan bli kul men vette fan om man vill ta ledigt, det är ju ändå halloween i helgen och dessutom har vi teamfest på fredag, kan vara kul att gå på den, sista dagen för Matte då också sen åker han till Canada. Men vi får se vi kan ju annars åka någon annan helg ;D

Nu äre back to work.. om det nu ringer nånting ^^

Shibbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0