Lunchrast

Tjoho!
Fick reda på idag att jag klarade säljmålen för förra månaden, congratz till mig! Synd att jag inte får nån provision bara =/
Sålde tyvärr inte tillräckligt många digitaltv abonnemang för att vara med i tv-tävlingen men skit samma, det kommer fler tävlingar :)

Sitter på jobbet nu och har lunchrast, varit en sväng på stan och beställt klipptid, det var veerkligen på tiden, har inte klippt mig sen i maj :S:S stackars hår!
Men det är nyfärgat iallafall så det ser inte allt för hemskt ut :)

Nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar innan jag börjar jobba igen :)

Shibbyy!

Kommentarer
Postat av: malin

förlåt :(

2008-10-02 @ 12:22:47
URL: http://malinhjortsmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0